ساعت کار: از شنبه تا پنجشنبه ساعت 8 الی 17

بایدن   حمایت همه‌جانبه بایدن از انحرافات جنسی

2 دی 1402

بایدن حمایت همه‌جانبه بایدن از انحرافات جنسی

حمایت همه‌جانبه بایدن از انحرافات جنسی

جنگ فرهنگی میان 2 حزب آمریکایی وارد مرحله جدیدی شده؛ از طرفی رهبر حزب دموکرات لایحه‌ای برای احترام به ازدواج میان همجنس‌بازها را امضا کرد و از سویی دیگر جمهوری‌خواهان شروع به ممنوعیت «ساعت داستانی زن‌پوش‌ها» کردند.

حمایت همه‌جانبه بایدن از انحرافات جنسی

به گزارش گروه قضائی خبرگزاری به نقل از قوه قضائیه، مسئله انحرافات جنسی در کودکان، تا پیش از سال ۲۰۲۰ پرداخته نمی‌شد. چرا که دموکرات‌های آمریکا تبلیغات همجنس‌بازی و تغییر جنسیت در بزرگسالان و حتی کودکان را یک انحراف نمی‌دانستند. اما به‌مجرد اینکه راست‌گرایان زنگ خطر ترویج این مفاهیم را به صدا درآوردند، مسئله انحرافات جنسی در کودکان آنقدر مهم شد که به یکی از سه موضوع اصلی جنگ فرهنگی میان چپ‌گرایان و راست‌گرایان تبدیل شد.

در بخش اول به چند نمونه از اقدامات رسانه‌ها و دولت‌ها در ترویج انحرافات جنسی در کودکان پرداختیم. در بخش بعدی پرونده به‌سراغ بیمارستانی که جنسیت کودکان را تغییر می‌داد، رفتیم. در بخش سوم نمونه‌هایی از اقدامات لیبرال‌ها برای ترویج تغییر جنسیت در کودکان آوردیم. با افزایش ترویج انحرافات جنسی در کودکان آمریکایی، دولتمردان محافظه‌کار اقدام به جلوگیری از پیشروی این ناهنجاری کردند. اما دولت جو بایدن با سرعت و قدرت بیشتری درصدد پیشبرد اهداف حزب است.

حتی گروهی در آمریکا چند وقتی است معترضان به پیشروی‌های چپگرایانه را سرکوب می‌کند. بخش زیادی از اطلاعات و اسناد و مدارک این گزارش از وبسایت آمریکایی برایتبارت Breitbart بوده که یکی از پرمخاطب‌ترین وبسایت‌های خبری در ایالات متحده است. برایتبارت قریب به چهارصد نمونه از این قبیل اقدامات را گزارش کرده است که در این گزارش به نمونه‌هایی از تبلیغ و ترویج انحرافات جنسی در کودکان به ترتیب تاریخ وقوع در جوامع غربی ارائه خواهد شد

دولت بایدن بانی برگزاری «ساعت داستانی زن‌پوش‌ها» برای کودکان در اکوادور

وزارت خارجه آمریکا، ده‌ها هزار دلار را از جیب مالیات‌دهندگان ایالات متحده به تامین بودجه برنامه‌ «ساعت داستانی زن‌پوش‌ها» در اکوادور اختصاص داد. این برنامه در برابر کودکان در مرکز آموزشی ایبراهام لینکلن برگزار شد

وزارت خارجه این بودجه را در راستای گسترش به قول خودشان «تنوع نژادی و جنسیتی» و در واقع جهت ترویج انحرافات جنسی، تخصیص داده است. اگر مرکز آموزشی می‌خواهد از کل بودجه بهره‌مند شود باید سه کارگروه، ۱۲ تئاتر زن‌پوش و مستندی ۲ دقیقه‌ای بسازد.

الیشا بروتو مدیر این مرکز اشاره داشت که این طرح در جهت تبادل فرهنگی و بیان خلاقانه برای ترویج تحمل همجنس‌بازی انجام ‌می‌شود

این طرح اعتراضات مردم اکوادور را به‌همراه داشت. آن‌ها معتقدند که این قبیل رفتارها علیه ارزش‌های اکثریت مردم اکوادور است. هکتور یپز نماینده سابق مجلس در اکوادور در مصاحبه‌ای گفت: «واقعا متاسفم که پول مالیات دهندگان آمریکایی صرف منحرف کردن ارزش‌های کشورهای دیگر می‌شود. ما در این دوران به امنیت عمومی خیلی بیشتر نیاز داریم.»

مارتا ویلافورته رئیس سازمان خانواده اکوادوری این اقدام دولت بایدن را امری غیر مسئولانه، غیر منطقی و ناسازگار با ارزش‌های فرهنگی اکوادور دانست. او در ادامه گفت: «جای نگرانی دارد که این مرکز در زمینه پروژ‌ه‌های نامناسب برای کودکان فعالیت دارد. ‌آن‌ها باید به دنبال بودجه برای کودکان کم برخوردار باشند.»

نکته مهم درباره چنین اتفاقاتی این‌ است که اگر مردم کشوری، کمک‌های مالی آمریکایی در زمینه ترویج انحرافات جنسی را پس بزند، باید قید دیگر کمک‌های مالی را هم بزند.

برگزاری «ساعت داستانی زن‌پوش‌ها» مقابل کودکان شش ساله

اکثر دموکرات‌ها در آمریکا معتقدند «ساعت داستانی زن‌پوش‌ها» برای کودکان مناسب است

مدرسه گرین‌فیلد در فیلادلفیا با اطلاع والدین، برنامه «زن‌پوش‌ها» را برای کودکان کلاس اولی اجرا کرد. در این برنامه کتاب‌های با محوریت انحرافات جنسی نیز به کودکان معرفی شد. 
ادا نستر نماینده حقوق والدین در منطقه این مدرسه در مصاحبه‌ای با فاکس نیوز گفت: «مدارسی متعددی در این منطقه دست به خوراندن مفاهیم غیر اخلاقی به کودکان زده و هر روز به‌سراغ دانش‌آموزان کم سن‌وسال‌تری می‌روند.»
اما مسئولین آموزش و پرورش این منطقه از موضع خود کوتاه نیامده و به منحرف کردن کودکان افتخار می‌کنند. آن‌ها به زعم خود، گروه‌های به اصطلاح مختلف از جامعه را در تربیت کودکان سهیم می‌کنند. 
کریستوفر روفو یکی از بزرگترین فعالان در زمینه آگاه‌سازی مردم از تهاجم فرهنگی چپگرایان، در توییتر نوشت: «هدف آن‌ها (لیبرال‌ها) مشخص است: از نو نوشتن مفهوم جنسیت، بازسازی جنسی از کودکی و نابودی قشر متوسط جامعه.. این ایدئولوژی در اعماق مراکز مستهجن جنسی سن‌فرانسیسکو متولد شد و در دانشگاه‌های آمریکایی پرورش داده شد. اکنون این ویروس باحمایت دولت‌مردان لیبرال به جای‌ جای جامعه سرایت کرده و در مدارس نفوذ کرده است.»

حمایت بایدن از انحرافات

 در یک نظرسنجی از مردم آمریکا پرسیده شد: «آیا ساعت داستانی زن‌پوشها مناسب کودکان است؟» شصت درصد از مردم گفتند که مناسب کودکان نیست. ۴۴ درصد معتقدند که چنین انحرافاتی به هیچ عنوان مناسب کودکان نیست مانند مابقی مسائل فرهنگی در آمریکا، حزب سیاسی افراد در مواضع آنان تاثیر داشت. ۷۹ درصد از جمهوری‌خواهان گفتند که این قبیل از رفتارها به هیچ عنوان مناسب کودکان نیست. طبق معمول همیشه از دموکرات‌ها نمی‌توان انتظار بیشتری داشت؛ ۴۴ درصد از حامیان بایدن معتقدند که «ساعت داستانی زن‌پوش‌ها» تا حدودی مناسب کودکان است. ۱۹ درصد از لیبرال‌ها گفتند که این برنامه بسیار مناسب کودکان است. در مجموع ۸۹ درصد از جمهوری‌خواهان مخالف منحرف کردن کودکان هستند ولی فقط ۴۱ درصد از دموکرات‌ها مخالف اجرای برنامه برای کودکان بوده و لزوما با اصل «ساعت داستانی زن‌پوش‌ها» مشکلی ندارند. حمایت تمام‌جانبه حکومت بایدن از ‌انحرافات جنسی ۱۳ دسامبر ۲۰۲۲ حمایت بایدن از انحرافات

جو بایدن لایحه «احترام به ازدواج» را برای جلوگیری از به اصطلاح پایمال شدن حقوق گروه‌های جنسی نوظهور LGBTQIA امضا کرد. این لایحه به همجنس‌بازها و مابقی منحرفان جنسی حقوق مساوی در زمینه ازدواج می‌دهد. البته واژه «ازدواج» یعنی میان زن و مرد، ولی دموکرات‌ها نه تنها به ازدواج میان جنسیت‌های نوظهور و همجنس‌گرایان معتقد بلکه لزومی در وصلت بین دو نفر نمی‌بینند. ازدواج به سبک کالیفرنیایی می‌تواند شامل سه و یا چهار نفر هم باشد. 

کاخ سفید یک «زن‌پوش» بدون جنسیت را نیز به کاخ سفید دعوت کرده بود تا شاهد این لحظه به زعم دموکرات‌ها «تاریخی» باشد. مارتی کامینز در توییتر نوشت: «هیچ‌وقت فکرش را هم نمی‌کردم که به عنوان یک زن‌پوش بدون جنسیت به کاخ سفید دعوت شوم. صمیمانه از رئیس جمهور و دکتر بایدن (همسر بایدن) متشکرم که مرا هنگام امضا کردن این لایحه دعوت کردید. زبانم از سپاسگزاری، بند آمده است.» 

مارتی کامینز وب‌سایت اختصاصی هم داشته و خود را یک زن‌پوش هنرمند، چهره تلویزیونی و سیاسی توصیف می‌کند. در پست اینستاگرام خود اشاره داشت: «من عاشق ساعت داستانی زن‌پوشها هستم. بر خلاف چیزی که محافظه‌کاران می‌گویند، این برنامه خانوادگی در جهت شاد کردن، تدریس پذیرش (انحرافات جنسی) و عشق است. بچه‌ها فقط می‌خواهند داستان‌های مورد علاقه خود را بشنوند... هرچه قدر (شما محافظه‌کاران) تنفر ورزی پخش کنید، من شادی پخش می‌کنم‌ 

درگیری میان معترضان به انحرافات جنسی با چپگرایان در لندن

موزه تیت بریتن در انگلیس، میزبان «ساعت داستانی زن‌پوش‌ها» با حضور کودکان شد. بواسطه برگزاری چنین مراسمی، معترضان متعددی جلوی این موزه جمع شدند که ناگهان با سر رسیدن گروه چپگرایان تندروی «انتیفا» Antifa درگیری میان این دو طرف شکل گرفت

بر اساس گزارش دیلی تلگراف، معترضان پلاکاردهای «کودکان ما را تنها بگذارید» و «کودکان جایی در ساعت داستانی زن‌پوشها ندارند» در دست داشتند. یکی از معترضین به خبرنگار تلگراف گفت: «ما تعدادی مادر، مادر بزرگ و مراقب کودکان هستیم و در اینجا جمع شدیم تا بگوییم که ما نگران ساعت داستانی زن‌پوشها هستیم. موزه باید این برنامه را کنسل کند.»

بر اساس گزارشی که اندی نو (خبرنگار مستقل و گزارشگر  اقدامات مخربانه چپگرایان) در توییتر داد، چارتر انتیفا در لندن به اعضای گروه خود گفت که برای جلوگیری از شناسایی شدن، ماسک بر صورت زده و در کنار یکدیگر بمانند. انتیفا برای دفاع از برگزاری این مراسم آمده بود و به‌نوعی صف‌آرایی اوباش‌گونه  جلو معترضان کرده بود.

وب‌سایت رسمی «ساعت داستانی زن‌پوش‌ها» در بریتانیا، ماموریت خود را چنین توصیف می‌کند: «شعبه ساعت داستانی زن‌پوشها در بریتانیا قصد دارد به دنیا نشان دهد که متفاوت بودن، چیز بدی نیست؛ در ضمن ما می‌خواهیم به کودکان الگوهای رویایی به کودکان داده و دنیا را تغییر دهیم.»

بر اساس گزارش‌های متعدد برایتبارت و اندی نو، گروه انتیفا، بازوی اوباش‌گونه چپگرایان در کشورهای غربی به‌ویژه آمریکا است. این گروه‌ و BLM در ماجرای جورج فلوید, شهرهای آمریکا را به آتش زده و خسارت دو میلیارد دلاری روی دست مردم گذاشتند. آن‌ها به اصطلاح ضد فاشیست بوده، اما در عمل مثال امروزی یک جنبش فاشیستی هستند

آغاز مبارزه با انحرافات جنسی، ایالت تنسی اجرای «ساعت داستانی زن‌پوش‌ها» در حضور کودکان، را ممنوع کرد

دولتمردان ایالت تنسی لایحه‌ای را تصویب کردند که در آن مردان و زنانی را که لباس‌های مبدل جنس مخالف را می‌پوشند، در زمره رقاصه‌های کاباره‌ها قرار می‌دهد‌؛ بنابراین این افراد اجازه اجرای برنامه جلوی کودکان را ندارند

کریس تاد نماینده ایالت تنسی، این لایحه را «عقل سلیم برای محافظت از کودکان» توصیف کرد. در ضمن اینکه اجرای این عمل جلوی کودکان ممنوع است، هر گونه برنامه مشابهی نیز اجازه استفاده از اماکن عمومی را ندارد

فرماندار تنسی چند روز پس امضای این لایحه، تغییر جنسیت کودکان را نیز ممنوع کرده و از این به بعد بیمارستان‌هایی که دست به ناقص کردن کودکان بزنند، مجرم شناخته می‌شوند